Fejléc menü

Kiemelt utazási ajánlatok

Utazás:
repülővel, menetrend szerinti járattal, a helyszínen vonattal
Elhelyezés:
3*-os szállodákban és vonaton
Ellátás:
a szállodai éjszakákon reggelivel, a vonaton étkezés nélkül

Miért ez az út?

1. Utazás Moszkvától a Bajkál-tóig a Föld leghosszabb vasútvonalán, a híres transzszibériai vasúton, gyönyörű tájakon keresztül.

2. A Bajkál-tó a Föld legmélyebb tava, vize rendkívül jó minőségű és jellegzetessége, hogy 40 méterig átlátszó. A tó UNESCO világörökségi védelem alatt áll.

3. A program nem csak természeti látnivalókat kínál, az ősi városok is különleges élményt nyújtanak. 

Utazás Oroszországba

Az út tervezett tavaszi időpontja 2025-ben:
2025. Július 3-17. 

Kérjük, előjelentkezését küldje el a group@1000ut.hu email címre és amint a dátum elérhető lesz, ezt jelezzük Önnek.

Magyar idegenvezetéssel

Magyar idegenvezetéssel

Személyes tapasztalat

A körutazás összeköthető a Transzszibériai vasút Burjátföldtől a Csendes-óceánig programmal. Árajánlatért érdeklődjön kollégánknál.

Természeti látnivalók

Természeti látnivalók

Több országot érintő program

Az aktuális beutazási feltételekről ITT tájékozódhat.

Program nyomtatása

Részletes program

1. nap: Budapest - Moszkva

Elutazás Budapestről Moszkvába menetrend szerinti közvetlen járattal. Érkezés után transzfer a szállodába. Szállás Moszkvában (1 éj).

2. nap: Moszkva

Autóbuszos városnézés, melynek során meglátogatjuk a város legrégebbi emlékeit. Megtekintjük a Szófia rakpartot, a Megváltó Krisztus székesegyházat, a Novogyevicsij kolostort és a Lomonoszov Egyetemet. Itt rövid pihenőt tartunk, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik Moszkvára. A városnézés a Vörös Téren, a Vaszilij Blazsennij székesegyház megtekintésével ér véget. Fakultatívan megtekinthető a kihagyhatatlan, szintén a világörökség részévé vált Kreml. A Kreml területén található a Nagy Kreml Palota, a Lázár templom, az Uszpenszkij székesegyház, a Blagovescsenszkij székesegyház, az Arhangelszkij székesegyház, a Nagy Iván harangtorony, a Tizenkét Apostol temploma, a Pátriárkák palotája és a Kongresszusi Palota. Késő este indulás Kazanyba vonattal. A világ legnagyobb országát átszelő transzszibériai vasút szerelvényei Moszkvából indulnak és a legjelentősebb orosz városok érintésével érik el a Bajkál-tó partjához közel eső Ulan-Udet, ahonnan vagy Mongóliának fordulnak délre, vagy folytatják útjukat keleti irányba, egészen a Csendes-óceán partjáig, ahol a végállomás Vlagyivosztok. Érdekesség, hogy az oroszok a megtett távolságot nem kilométerben, hanem a vonaton töltött napokban (szutki) mérik. Minden vagonnak saját személyzete van, akik mindenben segítenek, és bármikor fordulhatunk hozzájuk, ha szeretnénk például teát inni. Szállás a vonaton (1 éj).

3. nap: Kazány

Reggel érkezés Kazányba, Tatárföld fővárosába, Oroszország hetedik legnépesebb városába, mely az ország egyik legrégibb települése. A várost 1005-ben bolgártörökök alapították, a település a későbbi időkben az Arany Horda fontos központjává vált. Kazany lakosságának egyik fele orosz, másik fele pedig tatár, e kettőség a muszlim és keresztény kultúra harmonikus keveredését adja, mely főként az építészetben mutatkozik meg. A város egyik legfontosabb látnivalója a Kazanyi Kreml, amely 2000-ben került fel az UNESCO Világörökség listájára. Jelenleg itt található Tatárföld elnökének rezidenciája, eredetileg azonban erődítményként szolgált. A létesítmény a Kazanka-folyó fölött magasodó dombon helyezkedik el. Itt található az egyetlen olyan, fennmaradt tatár erődítmény, ahol még felfedezhetők az eredeti városrendezési koncepció nyomai. Szállásunk elfoglalása után városnézés, melynek során elsőként a Kremlt keressük fel, majd látogatás a Qol Sharif mecsetnél, mely 2005-re készült el, amikor is a város 1000 éves fennállását ünnepelték. Ezt követően az eklektikus stílusú Tatár Elnöki Palota következik. Megállunk, hogy megcsodáljuk a ,,Minden vallás templomát", amelyet 1992-től kezdődően Ildar Khanov építtetett fel a saját költségéből. A katedrális különlegessége, hogy sajátosan ötvözi a világ fő vallásainak templomépítészetét: a római és az ortodox keresztényt, a muszlimot, a zsidót, a hindut és a zen buddhistát. Az épületegyüttesben ennek megfelelően megtalálható a hagymakupola, a mecset, a minaret, ,,Salamon első templomának falmaradványa'' és a tatár templomépítészet főbb építészeti jellemzői is. A ,,béke templomát" sohasem használták vallási célokra. Az épületet csak kívülről tekintjük meg. A főutcán magas tornyú, ortodox templomok és szuvenírboltok végeláthatatlan sora található, a városban sétálva megtapasztalhatjuk, hogy Kazany rendkívüli tiszta, rendezett, gazdag és igényes település, a helyi lakosok nagy része kimondottan ad magára, a nők elegánsak és feltűnően szépek. A város belső részein járva szinte múzeumváros-érzése van az embernek, olyan jó állapotúak az épületek, de szerencsére mégsem az, egyáltalán nem steril és unalmas. A városnézés után, szabadidőben bejárhatjuk Kazány különleges hangulatú belvárosát. Több érdekes, a látogatók által sokat fotózott emlékmű van a híres Baumann utcán. Ilyen például a kazányi macska szobor. Kazányi látogatása alatt vette észre Nagy Péter cár lánya, Erzsébet, aki betegesen rettegett a rágcsálóktól, hogy a macskáknak köszönhetően a városban alig van egér. Lehet, nem véletlenül született a legenda, a kazányi kandúr rengeteg mondának és mesének is hőse, aki vonzza a szerencsét és a bőséget. Gasztronómiai kalandozásra is indulhatunk, rengeteg lehetőség várja a látogatókat: tradicionális vagy ultramodern, orosz, tatár, európai vagy akár grúz étterem. Kipróbálhatjuk Tatárföld egyik nemzeti édességét, a chak-chakot, amely egy olajban sült, mézes, apró hengerekké formált tészta vagy az édestúrós-rizses-tojásos rétegelt pitét, a gubgyját. Szállás Kazányban (1 éj).

Tervezett szálloda: Ibis Kazan Hotel

4. nap: Szvijazsszk sziget

Reggeli után szabadidő vagy fakultatívan a festői szépségű Szvijazsszk szigetének látogatása. A Volga és a Szvijaga folyó összefolyásánál található sziget eredetileg erődítmény volt, majd az ortodox kereszténység fontos helyszíne lett. Az erődszigetet Rettegett Iván cár építtette négy hét alatt a Volgán több száz kilométerről leúsztatott faanyagból. A cár a legjobb és legtehetségesebb mestereit bízta meg az erőd építésével. Ezzel a cseremisz partizánok ellen védett helyen tudta őrizni a csapatait és a felszerelését, az erődből portyára induló katonái pedig a kazányi csapatokra jelentettek veszélyt. 1552. októberében a szigetről sikeresen irányította a kazányi erőd bevételét, ezzel teljesítve keleti misszióját. A sziget volt vallási központ, majd börtön is. Ma Szvijazsszk egy kis falu, a családok kedvelt kirándulóhelye, afféle tatárföldi Szentendre, a legtöbb egyházi épület felújítva fogadja a látogatókat. 1898-1906 között a Szent Istenanyáról készült ikon tiszteletére egy rendkívül látványos, fémkupolájú katedrálist építettek, közvetlenül emellett pedig egy ősi fatemplom található, melyet egyetlen nap alatt szögek használata nélkül, gerendákból állítottak fel. A régi fatemplomot felújították, de ügyeltek arra, hogy az eredeti állapotot minél jobban megőrizzék és bemutassák. A kirándulás keretében lehetőségünk nyílik megismerni a sziget kulturális örökségét, amelyek közt van templom, múzeum, kolostor és egyéb nevezetességek. Majd délután indulás Jekatyerinburgba. Az utazás során alkalmunk adódik a táj és a környező települések megfigyelésére. Szállás a vonaton (1 éj).

5. nap: Jekatyerinburg

A déli órákban a vonat megérkezik Jekatyerinburgba, mely az uráli régió fővárosa, Európa és Ázsia határpontja, melyet egy obeliszk is jelez. A város a Transzszibériai vasútvonal 1816-os kilométerénél, az Iszety folyó mentén terül el. 1723 tavaszán I. (Nagy) Péter cár rendelete értelmében az Iszety partján kezdték el Oroszország legnagyobb vasfeldolgozó üzemének építését. A település születésnapjának 1723. november 28-át tekintik, amikor az első üzem megkezdte munkáját. A települést ekkor nevezték el Jekatyerinburgnak I. Katalin cárnő tiszteletére. A vasfeldolgozó üzemnek otthont adó erődítmény korának legfejlettebb hadi építészeti szabályai szerint épült. A város európai jellege nemcsak a burg elnevezésében, hanem a terveiben is megnyilvánult. Ez az uráli iparvidék bölcsője. A városnézés során megcsodálhatjuk a 18-19. században épített orosz klasszicizmus épületeit. Az Októberi forradalom után II. Miklós cárt és családját ebben a városban végezték ki. Ellátogatunk az orosz cári család kivégzésének helyszínén megépített Mindenszentek katedrálisába. A több száz év óta uralkodó Romanov dinasztia uralmának az 1917-es forradalom vetett véget. II. Miklóst, feleségét, fiát és négy lányát 1918. július 16-án ölték meg a bolsevikok. A cári családot Jekatyerinburgban egy kereskedőtől kisajátított kétemeletes házban tartották fogva. Mivel a monarchisták Jekatyerinburg felé nyomultak előre, a cári család kiszabadításától rettegő bolsevikok a család kivégzése mellett döntöttek. Hogy milyen legendák és történetek övezik az utolsó orosz cárt és a családját? Ezt Jekatyerinburgban megtudhatjuk az idegenvezetőnktől. Szállás Jekatyerinburgban (1 éj).

Tervezett szálloda: Marins Park Hotel

6. nap: Jekatyerinburg

Reggeli után szabadidő a városban, majd transzfer a pályaudvarra és utazás Novoszibirszkbe vonattal. Szállás a vonaton (1 éj).

7. nap: Novoszibirszk

A déli órákban érkezés Novoszibirszkbe, a szibériai régió fővárosába, Oroszország 3. legnagyobb városába, mely egyben Szibéria legnagyobb városa, ipari, tudományos, kulturális és oktatási központja. 1893-ban alapították. A város életében ugrásszerű fejlődést hozott, hogy a Transzszibériai vasút építésének tervezése közben az akkori polgármester elérte azt, hogy innen induljon az Altaji elágazás. Innentől kezdve a Novoszibirszk rohamos növekedésnek indult. A többi szibériai városhoz hasonlóan Novoszibirszk gyarapodását az is elősegítette, hogy a II. világháborúban 50 üzemet ide evakuáltak a Szovjetunió európai területéről. Városnézésünk alatt láthatjuk a vasúti pályaudvart, amely egy régi gőzmozdonyos vonatra hasonlít. A Lenin téren megcsodáljuk Oroszország legnagyobb operaházát, amit a ,,Szibériai kolosszeumnak" neveznek. A Nyikolájevszkij sugárutat a világ leghosszabb, egyenes utcájának nevezik (7 km). Olyan, mint egy nyitott múzeum, szinte a város egész történetét bemutatja. Megtekintjük a Csodatévő Szent Miklós kápolnát, melyet 1913-ban a Romanov-ház fennállásának 300. évfordulójára építettek, de 15 év múlva lebontották. Napjainkban régi fényében tündöklik, újjáépítve. Felkeressük az Alekszandr Nyevszkij székesegyházat, mely a város első kőépülete volt. A forradalom után 20 évvel bezárták, sőt szerették volna lerombolni, ám szerencsére megmenekült, és falai között az egyik fontos ipari tervező intézet működött. 1988-ban kapta vissza az egyház és a későbbiekben teljesen felújították. A "Város kezdete" parkban, az Ob-folyó partján láthatjuk III. Sándor orosz cár emlékművét. Mögötte látható az 1897-ben megépült első vasúti híd egy régi, eredeti eleme is. Bár csak 2 vonala van az 1986-ban épült novoszibirszki metrónak, de nagy élmény kipróbálni! A főtérről metróval megyünk a városi piacra, ahol sok finomságot szerezhetünk be. Végül a Nyugat-szibériai vasúttörténeti múzeumot keressük fel, ahol nem csak a transzszibériai vasút történetével, de az orosz és szovjet korszak fantasztikus vonataival is megismerkedhetünk. Több mint 100 lokomotív 6 vágányon, börtön vonat, kórház vonat, hókotró vonat és sok más érdekesség várja az ide látogatókat. Szállás Novoszibirszkben (1 éj).

Tervezett szálloda: Azimut Hotel

8. nap: Novoszibirszk

Reggeli után a városnézés folytatása: felkeressük az Akadémiai várost és a helyi piacot is. Este transzfer pályaudvarra, indulás Krasznojarszkba. Szállás a vonaton (1 éj).

9. nap: Krasznojarszk

Érkezés Krasznojarszkba. A város a 19. században a szibériai kozákság központja volt. Krasznojarszk környéke 35 000 éve lakott terület, a cári Oroszország területi terjeszkedésének fontos állomása. A kozákok a 17. században szerezték meg ezt a területet és alapítottak várost. Gyakran innen indultak a felfedezők is, Bering is itt élt 1 évig, mielőtt elindult volna expedíciójára. Jelenleg kb. 1 000 000 fő a lakossága. A település a világ legnagyobb vízhozamú folyamán, a Jenyiszej két oldalán terül el, így fontos szibériai kikötőváros. A városnézés során felkeressük a Karaulnaja hegy tetején található kis kápolnát, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik az egész városra. Innen figyelték a kozákok a környéket és értesítették a lakosságot, ha támadtak a jenyiszeji kirgizek, mongolok vagy kalmikok. Azoknak is ismerős lehet ez a kilátó, akik még soha nem jártak itt, ugyanis ez látható a 10 rubeles bankjegyen. További látnivalók: 350. évforduló tere, Könyörgés temploma. Az elmúlt években több mint 100 szökőkutat létesítettek a városban, ezek közül láthatunk párat. Híres a krasznojarszki csokoládé, amelyből természetesen vásárolhatunk is. Szállás Krasznojarszkban (1 éj).

Tervezett szálloda: Krasznojarszk 3*

10. nap : Krasznojarszk

Reggeli után közelebbről is megismerkedünk a Jenyiszej folyóval egy 1 órás hajókázás keretében. Idegenvezetőnk tovább mesél még a városról és a folyóról. Majd elutazunk a város közelében lévő Sztolbi Nemzeti Parkba, ami a gyönyörű kilátást nyújtó szikláiról híres. A magas fenyvesekkel borított területen több mint száz, az óriási fák fölé magasodó kő oszlop (oroszul: sztolbi) található. Ezek közül van olyan, amely csak gyalogosan és van olyan, amely libegővel is megközelíthető. Mi ez utóbbival kapaszkodunk fel. Fent elénk tárul a szibériai tajga végeláthatatlan erdeje nyírfákkal és fenyőfákkal tűzdelve. Kora délután indulunk tovább vonattal Irkutszkba. Szállás a vonaton (1 éj).

11. nap: Irkutszk – Lisztvjanka - Bajkál-tó

Érkezés Irkutszkba a délelőtti órákban. A város az innen mintegy 60 kilométerre lévő Bajkál-tóból eredő Angara folyó mellett, az abba torkolló Irkut folyó partján fekszik. A transzszibériai vasútvonal építése során derült ki, hogy már régebben is lakott terület volt. A mai pályaudvar mellett találtak rá a Glazkovói nekropoliszra, mely több mint 7000 éves. Az irkutszki cölöpvárat 1661. július 6–án alapította Jákov Pohábov, jenyiszeji kozák, az Angara és az Irkut folyó találkozásánál.
Már 1671-ben megjelent a térképen, 1684-ben pedig város lett. Első kőépülete a több mint 300 éves Szpászkájá templom ma is kitűnő példája a szibériai barokk stílusnak. A város igazán fontos szerepet csak 1760-tól tölt be, amikor elérte a Moszkvából Szibériába vezető út. Innentől kezdve Szibéria kincseinek, illetve a Kínából érkező import áruk fontos átrakó pontjává vált. Városnézésünk során érintjük: Kírov tér, Városi Duma, Örök mécses, II. világháborús emlékmű, Lengyel templom, Szpasszkaja templom, kereskedők házai, 130. körzet (ahol a régi irkutszki faházak új életre keltek), Dekabristák múzeuma, helytörténeti múzeum, Znamenszki női kolostor, Kolcsák emlékműve. Ezt követően szabadidő a 130. körzetben. Majd utazás Lisztvjankába, a Bajkál-tó partjára. Szállás Lisztvjankában (2 éj).

Tervezett szálloda: Krestovaya Pad

12. nap: Lisztvjanka - Bajkál-tó

Elsőként ismerkedés Lisztvjanka faluval, és annak mindennapjaival. A faluból futnak ki a kiránduló- és túrahajók. A Bajkál-tavat az oroszok még ma is tengerként emlegetik, a burjátok és a mongolok pedig sokszor Dalaj-Nor, vagyis szent tenger néven. A világ legmélyebb tava, vize a Föld édesvízkészletének egyötödét teszi ki. A tavat és környező területet egyedi ökoszisztémájára tekintettel 1996-ban felvették a világörökségek közé. A tavat végig hegyek veszik körül. A tóban 27 sziget található, közülük a legnagyobb: Olhon-sziget. A tó vizének jellegzetessége, hogy nagyjából 40 méterig átlátszó. A vize rendkívül jó minőségű, magas az oxigéntartalma, alacsony az ásványianyag-tartalma. Az itt fellelhető állatfajok közül kiemelkedik a tó minden részén megtalálható bajkáli fóka vagy nerpa, a Föld egyetlen édesvízi fókafaja. Itt található a Bajkál-tavat kutató tudományos intézet és annak múzeuma is, a Bajkál Múzeum, illetve a Bajkáli Fóka Akvárium. Programunkat fakultatívan a Bajkál-tó múzeum meglátogatásával kezdjük, ahol megismerkedünk a tó keletkezésének történetével, illetve a bajkáli nerpával. A helyi szuvenír- és hal piacon akár szibériai féldrágaköveket is vásárolhatunk. Fakultatív program lehetőségek (Talci skanzen múzeum, sétahajózás, libegő), jelentkezés és fizetés a helyszínen az idegenvezetőnél.

13. nap: Irkutszk - Budapest

A menetrend függvényében hazautazás Irkutszkból moszkvai átszállással Budapestre.

 

UNESCO Világörökségi helyszínek:
  • Moszkva - Kreml, Vörös tér, Novogyevicsij kolostor
  • Kazány - Kreml
  • Bajkál-tó (természeti)

Fakultatív programok:

A fakultatív programok árai tájékoztató jellegűek! A végleges árak 2022. márciusban várható.
Kreml

Kreml - A világörökségek listáján szereplő épületegyüttes Moszkva kihagyhatatlan része. A híres templomok közül kiemelhető a Lázár templom, az Uszpenszkij székesegyház, a Blagovescsenszkij székesegyház, az Arhangelszkij székesegyház, a látnivalók közül pedig a Nagy Iván harangtorony, a Tizenkét Apostol temploma, a Pátriárkák palotája és a Kongresszusi Palota.
Nyitva tartás: minden nap 10.00 – 17.00, csütörtökönként zárva, a pénztárak fél órával a zárás előtt már nem adnak ki jegyet
További információ: http://www.kreml.ru

Ár: 8 000 Ft/fő

 
Szvijazsszk (ebéddel)

A Volga és a Szvijaga folyó összefolyásánál található sziget eredetileg erődítmény volt, majd az ortodox kereszténység fontos helyszíne lett. Az erődszigetet 1551-ben Rettegett Iván cár építtette négy hét alatt a Volgán több száz kilométerről leúsztatott faanyagból. 1552-ben az orosz hadsereg főhadiszállásaként funkcionált Kazany ostroma alatt. Ma Szvijazsszk egy kis falu, a családok kedvelt kirándulóhelye, afféle tatárföldi Szentendre.

Ár: 9 500 Ft/fő

 

Bajkál-tavi programok 

Magyar idegenvezetéssel, csak a belépőjegyet szükséges fizetni (rubelben), jelentkezés a helyszínen
Talci skanzen múzeum belépő: kb. 5 EUR
Bajkál múzeum belépő: kb. 8 EUR
Sétahajózás: kb. 13 EUR (min. 10 fő) 
Libegő a Csúcsra: kb. 6 EUR 

Fontos információk:

 

Beutazási feltételek

 

Folyamatosan frissülő beutazási feltételekről ITT tájékozódhat. 

 


Várható menetrend (változhat)

 

Légitársaság: Aeroflot

 

A légitársaság fenntartja a jogot a menetrend változtatásra.

 


Vízum 

 

Magyar állampolgároknak Oroszországba történő utazáshoz vízum szükséges. 

Mi szükséges az vízumhoz?
- Az eredeti útlevél. Az útlevél érvényességének 6 hónappal meg kell haladnia a hazaút dátumát. Új útlevél készíttetése szükséges, amennyiben szakadt oldal van az útlevélben, főleg a fényképes lapnál.

- 1 db fél évnél nem régebbi színes igazolványkép, 3,5 x 4,5 cm-es szembe nézetű (a vállak is szembe legyenek), kizárólag fehér hátterű.

- Betegség-, baleset-, poggyászbiztosítás (BBP) a teljes kint tartózkodás idejére.

További tájékoztatással kapcsolatban forduljanak kollégáinkhoz.

 

Utazás a vonaton

Menetrend szerinti vonatokkal utazunk, amelyeket a helyi lakosok is használnak, tehát ezek nem turista vonatok.

Elhelyezés a vonaton
Az elhelyezés a vonaton 4 ágyas fülkékben történik. Akik kifizették a kétágyas vagy az egyágyas felárat, azok négyágyas fülkében kerülnek elhelyezésre, csak ketten vagy egyedül (a fizetett felárnak megfelelően). Irodánk törekszik arra, hogy a csoport tagjait egy fülkében helyezze el, de ez nem jelenti azt, hogy egy fülkében csak azonos neműek kerülhetnek elhelyezésre. Előfordulhat az is, hogy a csoport létszáma vagy a szabad vonathelyek miatt, olyan utasok is lesznek a fülkében, akik nem a csoportunk tagjai.
TIPP - Sokszor előfordul, hogy egy 3 főből álló társaság megvásárolja a negyedik utas helyét, hogy ne legyenek egy fülkében idegennel.
A 4 ágyas fülkékben 2 alsó és 2 felső ágy található. Utas kívánságként fel tudjuk venni az igényt arra, hogy az utazó alsó vagy felső ágyat kér, de a kívánságot nem tudjuk garantálni. Az utas kívánságokat időrendi sorrendben tudjuk figyelembe venni.

Csomagok a vonaton
Megkérjük az utasainkat arra, hogy a lehető legkevesebb poggyásszal utazzanak! A vonatról történő le- és felszállásnál mindenkinek önmagának kell emelnie és vinnie a csomagját. Az átszállásoknál esetleg lépcsőzni is kell, illetve a vonatfülkékben a nagyméretű csomagoknak nem lesz hely. Bizonyos állomások esetében felújítási munkálatok zajlanak, emiatt a vonattól nagyobb kerülővel juthatnak el az autóbuszhoz vagy az autóbusztól a vonathoz.

Tisztálkodás a vonaton
A vonaton csak WC és kézmosó áll rendelkezésre, minimális tisztálkodási lehetőséggel. Érdemes a poggyászukba szappant, WC papírt, kéztörlő törülközőt és fertőtlenítő „higi” kendőt bekészíteni. Az éjszakai alváshoz takarót és ágyneműt biztosítanak.

Étkezés a vonaton
Az étkezés a vonaton kétféleképpen történik. Az egyik lehetőség az étkező kocsiban való fogyasztás, a másik pedig az önellátás. Elsősorban önellátásra készüljenek, mert az étkező kocsi megléte kiszámíthatatlan. Az önellátás úgy oldható meg, hogy a vonat indulása előtt mindenki vesz magának ennivalót. A csoportunk ebből a célból be fog menni élelmiszerüzletekbe, ahol bevásárolhatnak maguknak. Evőeszközöket és az étkezéshez szükséges holmikat készítsenek be a poggyászukba. A vonaton a vagonokban ivásra alkalmas forró vizet biztosítanak.

A vonaton tilos a dohányzás és az alkoholfogyasztás.

 

A Transzszibériai vasút és a Bajkál-tó körutazás kiegészítő utazási feltételei:

Ezen program esetében az előleg mértéke 40%.
A vonatjegyek lefoglalásához az útlevelek másolata szükséges, kérjük, már a megrendeléskor adják le a kollégáinknak.
A vonatjegyek jegykiállítás után nem visszatéríthetők. A vonatjegyeket 95 nappal az indulást megelőzően állítjuk ki.

 

Vörös tér és Lenin mauzóleum

Tájékoztatjuk az utasainkat arról, hogy a Vörös tér és a Lenin mauzóleum különleges helyszínek, amelyek kremli őrség hatáskörébe tartoznak. Sajnos előfordulhat, hogy különböző rendezvények, avatások, egyéb hivatalos és nem hivatalos események miatt előzetes tájékoztatás nélkül a tér lezárásra kerül, a mauzóleum pedig zárva tart.

 

A program indításához szükséges minimális létszám 15 fő, maximális létszám 30 fő.

Az étkezések helyi éttermekben: kb. 5-15 Euro/alkalom.

 

Társítási garancia

A társítási garancia logóval feltüntetett utak esetében nem kell egyágyas felárat fizetnie az utasnak, ha nem sikerül mellé utas társat találnunk.

Feltételek:
- Legkésőbb 2 hónappal az indulást megelőző időpontig szükséges jelentkezni. (Az ettől eltérő esetek egyenként, külön elbírálás alá kerülnek.)
- A körutazáson TÖBB hely is legyen még szabadon. (Vagyis: az utolsó helyre társítási garanciával nem lehet jelentkezni.)
- Társítási garanciával való jelentkezés esetén a szobatárs személyével kapcsolatban az utasok nem határozhatnak meg feltételeket, ez esetben a társítási garanciánk érvényét veszíti. Ilyenkor az utast egyágyas szobában tudjuk elhelyezni az egyágyas felár megfizetésével. Irodánk igény szerint igyekszik lehetőséget adni arra, hogy az utastársak megismerhessék egymást. Viszont ez nem kötelező, amennyiben az egyik társítandó utas erre nem tart igényt vagy nem veszi fel kapcsolatot a másik utassal akkor ezt nem tudjuk biztosítani. Ha a megismerkedés meghiúsult, és a társítandó utas enélkül nem fogadja el a társítást, akkor a társítási garancia érvényét veszíti.
- Továbbá az utastársra vonatkozó reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni. A megértésüket megköszönjük!
 
Az oldal tetején, a „Miért ez az út?” felületen keresse a társítási garancia feliratot.
Kizárólag az adott felirattal feltüntetett utaknál vállalunk társítási garanciát.

Útlemondási és BBP (betegség-, baleset-, poggyász) biztosítás

Útlemondási (storno) biztosítást minden szolgáltatás részvételi díjából számolunk. Az útlemondási biztosítás mértéke: 2,8%
Amennyiben az útlemondási és BBP (betegség-, baleset-, poggyász) biztosítást együtt rendelik meg, abban az esetben útlemondáskor az utast nem terheli önrész a következő esetekben:
Utas Covid-19 megbetegedése (ezen belül pl. indulást megelőző 14 napon belül pozitív PCR teszt eredmény esetén is), sürgősségi körházi fekvőbeteg gyógykezelése, elhalálozása, vagy a következő típusú baleseti sérülései: csonttörés, szalagszakadás, legalább III. fokú égési sérülés.
Minden egyéb esetben az önrész: 20%
A BBP biztosítás további előnye, hogy esetleges járattörlés vagy repülőgép késése esetén 150 EUR összeghatárig fedezik a légitársasági kártérítés behajtásának ügyintézési költségét, amennyiben az arra specializálódó cégen keresztül történik az ügyintézés. (Utasbiztosítás szabályzat G pontja.) További részletekről érdeklődjön kollégáinknál.
Biztosításokra vonatkozóan 2022. január 1-től az EUB Biztosító feltételei az érvényesek.
A biztosításokról bővebben IDE KATTINTVA tájékozódhat.

 

Ismerje meg a transzszibériai vasutat!

Az alábbi videót két kedves törzsutasunk készítette, akik 2017-ben a Transzszibériai vasút és Bajkál-tó programunkon vettek részt.
P. Marika és Péter (TV PP)

Kedves Érdeklődő!  Tájékoztatjuk Önt arról, hogy ez az utazás jelenleg nem szerepel a kínálatunkban. Kérjük, kattintson az „értesítés kérés” gombra, és amint a program újra elérhető lesz, jelezzük azt Önnek.

Értesítés kérés
Személyes adatok
A checkbox kipipálásával kijelentem, hogy az adatvédelmi tájékoztatót megismertem és elfogadtam.

A fenti adatokat kizárólag annak érdekében használjuk fel, hogy az ajánlatot megadhassuk Önnek.

Az ár tartalmazza

  • a repülőjegyet illetékkel személyenként 1 db max. 8 kg-os kézipoggyásszal,
    és 1 db max. 23 kg-os feladandó bőrönddel (melynek értéke:
    kb. 195.000 Ft)
  • a vonatjegyeket 4 fős hálófülkékben étkezés nélkül
  • a városokban 3*-os szállodákban történő elhelyezést reggelivel
  • a megadott programokat
  • a szükséges transzfereket
  • a magyar nyelvű idegenvezetést

Az ár nem tartalmazza

  • a vízumdíjat
    23.000 Ft
  • a fakultatív programokat
  • az útlemondási biztosítást
    (Covid fedezettel): 2,8%

 

 
EGYÉB KÖLTSÉGEK

  • Egyágyas felár
    szállodai elhelyezés esetén
    kb. 55.500 Ft
  • Egyágyas hálófülke
    felár a vonaton
    kb. 318.000 Ft
  • 4 fős hálófülke
    2 fő részére a vonaton
    kb. 130.000 Ft/fő

  • 4 fős hálófülke
    3 fő részére a vonaton
    kb. 50.000 Ft/fő
  • BBP utasbiztosítás

Kérdése van az útról?
Kérdezze szakértőnket!
Vagy kérjen visszahívást!

(Megnézem az adatvédelmi tájékoztatót)

Vélemények az utazásról

Ügyfeleink az utazásról

Összes vélemény

Vélemények az utazásról


Kapcsolódó magazin


A tízezer kilométeres csoda

Miért volt szüksége az orosz birodalomnak arra, hogy megépítse a transzszibériai vasútvonalat?

Elolvasom ››

Pelményi, a szibériai húsos batyu

A pelményi a tésztaételek favoritjának számít orosz földön.

Elolvasom ››

Cessna a Vörös téren

Az 1987-ben a Vörös téren Cessna gépével landoló Mathias Rust beírta a nevét a történelem könyvekbe.

Elolvasom ››

Hasonló utazások


Ciprus

Észak-Ciprus körutazás

8 nap / 7 éj
2025.05.14
összesen 2 időpontban
395 000 Ft/fő
Kis létszámú csoport
Nagy Britannia

Észak-Írország és Donegal

7 nap / 6 éj
2025.05.21
összesen 2 időpontban
815 000 Ft/fő
Garantált indulás!
Kis létszámú csoport
Dánia

Inuitok között Grönland hómezőin

7 nap / 6 éj
2025.02.27
összesen 1 időpontban
1 540 000 Ft/fő
Kis létszámú csoport
Grúzia

Grúzia hegyei, üdüléssel Batumiban

9 nap / 7 éj
2025.07.26
összesen 1 időpontban
630 000 Ft/fő
Garantált indulás!
Kis létszámú csoport
Portugália

Szilveszter Portugáliában

nap / éj
Árak és dátumok hamarosan
Értesítés igényléséhez kattintson a részletekre
 
 

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre egyedi, exkluzív ajánlatokért!

Elismeréseink

Nőklapja 2023